Emmas

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2005-12-04 14:48:28

...och 2000 var det också Malin som plåtade :-)

Postat av: Emma

Publicerad 2005-12-04 15:13:53

Jag vet! Jag såg att jag missat att skriva in det, och sa faktiskt det till Mats också...

Postat av: Enar

Publicerad 2005-12-17 15:49:46

Kul med decennieäktenskapsodyssén! Minsann tror jag att jag känner igen fåfängedruvklaskillen från min lilla familjesida. 10 år är inte illa, känns lite svårt att komma ikapp. Undrar varför Maria inte var med då, kanske tyckte hon det verkade otäckt med en massa fler kusiner...

Postat av: Enarigen

Publicerad 2005-12-23 00:03:05

Förresten får jag visst fingret när jag drar med musen över de klickbara bilderna. Men så har jag ju en Apple ProMouse också.

Postat av: Emma

Publicerad 2005-12-23 19:08:26

Jag tror jag kommer ihåg varför inte Maria var med - hon var med i en amatöteater som hade föreställning samma dag. Om jag inte minns fel var Börje också med i samma uppsättning.

Intressant att du får upp fingret... eller vad man ska säga...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela