Emmas

Lörd 19/2 skidor 5 km 40 min

Publicerad 2005-02-19 17:09:02 i Kroppen,

Jag har längtat efter att få åka skidor denna vinter, och det var precis så härligt som jag hade tänkt mig! Jag är fortsatt nöjd med mina vallningsfria, visserligen hade det varit roligt med lite bättre glid, men det är grymt skönt att kunna åka upp för backarna där alla andra klättrar! Det vimlade av skidåkare i Ursvik, av alla storlekar och modeller. I vår familj är vi tyvärr förkylda allihopa och jag var den enda som kände mig tillräckligt pigg för en skidtur (vilket på sätt och vis var skönt... Jag älskar mina barn och tycker det bra om de kommer ut och rör på sig, men det var superskönt att få kava runt en sväng i mitt eget tempo och utan någon annan att ta hänsyn till!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela