Emmas

Sexig hemsida?

Publicerad 2005-02-04 12:59:36 i Allmänt,

Någon med en söt signatur har skrivit ett inlägg i min gästbok... Först tyckte jag det var väl grovt och tänkte ta bort det, men sen ångrade jag mig och bestämde mig för att det var roligt. För vem kan tycka att vår hemsida är sexig?? Och vad har man för sexuella preferenser om man skriver "speciellt du"? För så vida personen i fråga är intresserad av kvinnor skulle det vara konstigt om han tyckte mina barn, min man eller kaninen är sexigare...

För övrigt är det ju smickrande om någon tycker jag är sexig, även om jag inte kan förstå att det finns något på hemsidan som ger de associationerna!

Kommentarer

Postat av: asdcv

Publicerad 2005-03-30 08:55:49

Postat av: pop

Publicerad 2005-05-11 19:15:40

sdffftfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela