Emmas

Sönd 27/2 skidor 500 m ....

Publicerad 2005-02-28 10:16:35 i Kroppen,

Ska jag få registrera någon motion den här veckan får jag lov att betrakta dessa två varv runt huset med Siri som motion, för det är det enda jag har gjort som avlägset liknar träning. Det var i alla fall roligt att se hur Siris självförtroende som skidåkare växte! Hon kände sig mycket nöjd med sig själv och när hon senare gick in till pappa som satt och tittade på VM-femmilen konstaterade hon att det där hade hon också gjort idag. För Alida gick det sämre för hennes skidor bara lossnade så hon gav upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela