Emmas

Semesterstress

Publicerad 2005-07-02 10:37:44 i Allmänt,

Ja nu har jag haft min fest, sen blev jag sjuk en vecka (är fortfarande förkyld), förra helgen var det midsommar och vi var på landet och hade det mysigt, sen har jag haft hur mycket som helst att göra på jobbet före semestern och hemma också...

I går kväll var vi iväg och köpte på oss fjällvandrarutrustning - tält, sovsäckar, liggunderlag och ryggsäckar till hela familjen. Vi ska nämligen åka direkt från landet till Norge för några dagars vandring i Femundsmarka med Nordvika som utgångspunkt och Muggsjölia som delmål.

 

Men nu återstår bara att hämta ut Siris attiraljer på apoteket (nu har vi lämnat in både hennes diabtetes-recept och hennes gluten-recept, har man glutenintolerans får man nämligen hämta ut mjöl och makaroner på apoteket, det blir nog tre kassa fulla. Sen bär det iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela