Emmas

40-åringen

Publicerad 2005-06-20 19:11:28 i 40-årskris,

40-åringen 

Ja då var det avklarat! Puh. Allt klaffade (tycker jag), jag hade kul, mina härliga kompisar bidrog med roliga upptåg, förutom all god mat och alla fantastiska tårtor och efterrätter, aldrig hade jag kunnat tro att det skulle bli så fantastiskt mycket och smaskig mat! Jennifer och Jessica skötte sig storartartat med påfyllning och diskplockning, jag kunde koppla av helt. Tack alla! Hoppas att ni hade lika roligt som jag! Och tack för blommor och presenter, som jag i och för sig hade bett att slippa, men de jag fick är jag jätteglad för! Lika glad är jag att jag inte fick fler, tack för det också!

 

Ni som inte var där men som grattat på annat sätt: Tack till er också! Som synes av bilden blev jag inte blond, men lite guldgula slingor har jag nu i mitt risiga hår. Ganska brun blev jag av "solduschen", för att vara jag och för att vara i början av sommaren; inte illa alls. BH med gelefyllning bidrog också till att göra mig ärtigare än vanligt. 1400 kr för frisyren, 300 för hudfärgen och 200 för BH:n - är det värt det, kanske ni undrar?? Javisst, är mitt svar, absolut om man har 40-årskris!
 

Ni som var där och hade kamera med er - glöm inte att jag vill ta del av alla bilder!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela