Emmas

Lörd 19 mars skidor 5 km, 40 min

Publicerad 2005-03-21 11:27:29 i Kroppen,

Jesper har utmanat mig på vasloppsstart nästa år, så det är bäst att ta varje chans att träna. Jag har dock redan backat vad gäller själva 9-mila-vasloppet, däremot är jag rätt sugen på att försöka träna mig i form för att åka tjejvasan på 30 km. En lagom utmaning! Dessutom har jag som mål att springa midnattsloppet, 10 km i augusti i år.

 

Denna lördag var perfekt för skidåkning med -2 grader, sol, mycket snö men tyvärr rätt sönderåkta spår. Bra glid men dåligt fäste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela