Emmas

I dag är det en månad kvar

Publicerad 2005-05-19 19:59:08 i 40-årskris,

av den unga halvan av mitt liv. I går pratade jag med min barndoms-bästis Maria som berättade att hon fått en dotter, sitt första barn, för åtta månader sedan. Hon är så ung, Maria, och vi är jämngamla, alltså måste jag också vara ung!

 

Festplaneringen pågår så smått och nu har jag fått iväg inbjudan (utom några stycken som jag inte hade adressen till, men de är på gång de också). Lite nervöst är det allt att ordna en så pass stor fest, det är inte min starka sida. Jag kan bara hoppas att allt ordnar sig, det brukar det ju göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela