Emmas

Det är kallt om öronen med kortklippt hår

Publicerad 2005-10-17 21:51:52 i Kroppen,

Nu har hösten slagit till. I söndags när jag var ute och sprang var det 7 grader, och jag började fundera på vad man ska ha för klädsel när man åker Vasaloppet. Bidragande till dessa funderingar var också den reklam för skidprodukter, som har börjat ramla in i brevlådan nu när man är anmäld.

Jag har börjat träna "stakning" med hjälp av gummiband, i väntan på snösäsongen. Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot Loppet, som trots allt är "bara" 30 km, det ska man väl klara? Bara inte det är -20 grader, klabbföre eller bakhalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela