Emmas

I år har vi skickat 25 julkort och fått 15

Publicerad 2006-12-26 22:34:30 i Allmänt,

De senaste åren har vi inte skickat några alls, och fått ungefär lika många som i år, så utslaget på några år hamnar vi ändå på plus.

Julafton och juldagen var vi i Danmark och åt både svensk och dansk julmat och gotter, och drack öl och snaps till frukost och vin till aftenmaden och hade det bra. Vi har suttit mer runt bordet (!) och mindre framför TV:n än vad vi rukar göra på jularna, men trots att jag inte såg Karl-Bertil i år så hade jag bara 4 fel på 33 frågor om hans julafton.

I morgon får vi nyckeln till vår nya lägenhet!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-12-28 15:57:19

...jag hade 5 fel! Kom inte alls i håg vad boken av Sartre hette... Kul sida i alla fall, den där med alla "frågesporter"

Postat av: Malin

Publicerad 2006-12-28 15:58:39

Det var jag som skrev den förra också!

Postat av: Enar

Publicerad 2007-01-22 09:16:15

Mä! Sex fel! Skandal. Har aldrig hört talas om skådisen och slarvade bort en del siffror.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela