Emmas

Väderprognosen för Tjejvasan ser bra ut!

Publicerad 2006-02-21 10:39:20 i Allmänt,

Enligt dagens prognos ska det bli -1 grad i Mora på lördag. Låter bra tycker jag! Om det vill sig riktigt väl och hela prognosen stämmer (plusgrader på fredag, minus fem natten till lördag) skulle det kunna bli isiga spår, vilket skulle passa mig utmärkt eftersom mina skidor glider bäst i sånt före.

Och så är det bara att hålla tummarna för att förkylningen ger med sig... Jag är i alla fall den enda i familjen som inte har haft feber och varit hemma från jobbet/skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela