Emmas

och idag har jag inte ens träningsvärk!

Publicerad 2006-06-11 14:42:32 i Kroppen,

efter att ha cyklat Tjejvättern, 90 km igår. Vi trampade på som bara den, Malin och jag, och hade riktigt trevligt. Vi körde om fler än vi blev omkörda av, och vi höll ett genomsnittligt tempo på 23 km/tim när vi cyklade, sen gjorde vi förstås några stopp också och den totala tiden blev 4:25.

Loppet gick genom undersköna trakter, vädret var ljuvligt, stämningen god och det var inte alls läskigt att cykla i klunga.

Träningsvärken kanske kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela