Emmas

Tiden gor allt for fort!

Publicerad 2006-06-20 00:32:38 i Allmänt,

Do syftar jag inte po att jag blir 41 or i dag, utan po att jag just har sett att jag har haft 15 besokare po sidan den 20 juni, trots att jag just nu har den 19 juni! Mycket markligt. Kandes det. Aven om jag naturligtvis forstor varfor.

Om man vill no mig (till exempel for att gratulera!) ar det ett bra sett att skriva en kommentar her po bloggen, for webbmailen funkar inte och inte mobiltelefonerna heller. Vi har det superbra over here, Siri jagar odlor och Alida holler po att prata omkull Anita, nu nar hon antligen har traffat nogon hon kan prata svenska med.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2006-06-20 17:18:30

Jamen va bra!! Grattis på dig! Har försökt skicka några mail, men dem kanske ni kan läsa när ni kommer hem igen. Hälsningar till hela familjen P från hela familjen B :-)

Postat av: Malin

Publicerad 2006-06-21 17:51:39

Hej igen! Kan du ringa pappa ang.köp av mark i Norge!? Han vill ha våra synpunkter snarast... (Lite fånigt att det här ska vara enda sättet att få kontakt med er)

Postat av: Emma

Publicerad 2006-06-22 16:54:32

Jag har lyckats ta emot mailen om markköp, men inte svara. Jag har inte pappas telefonnummer tillgänligt, men jag tycker att vi ska köpa, vad tycker Malin o Per? Jag kan tänka mig att betala en tredjedel.

Postat av: Malin

Publicerad 2006-06-22 17:22:26

Bra! Jag meddelar pappa. Vi andra är också med. Kan vi bo i Ramsberg 29/6 tills ni kommer upp? Kan vi också husera våra blommor där? :-) Finns det en nyckel någonstans? Ha det fortsatt bra!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela