Emmas

Vi har skrivit kontrakt!

Publicerad 2006-10-26 22:19:29 i Allmänt,

Jag känner mig nästan kär i lägenheten, sådär så man blir sugen på att hångla, men det är inte så lätt att hångla med en lägenhet, speciellt inte om man inte har tillträde till den förrän om två månader...

Men den är STOR och fin, och det är så spännande att vi ska börja på ny kula. Även om vi bara flyttar drygt tre kilometer (norrut) så är det till en annan kommun, andra grannar, nya skolor för barnen, och vi ska ha visning på den här lägenheten och hur mycket kan vi få ut för den och att sälja en lägenhet i Stockholm är ingen barlek, det ska stajlas och fixas och rensas på personliga ting... Så det är mycket nu!

Kommentarer

Postat av: Enar

Publicerad 2006-10-27 00:09:18

Ah, home staging! Doftljus och softad belysning! Var på nåt hus Tomas kollade på förra sommaren i Renbergsvattnet eller Vattenrensberget eller nåt där det urartat en masse, man fick gå ut för att kunna andas alls. Elin var effektivare när de sålde uppsalalägenheten, hon tyckte det luktade skumt bakom ugnen, så hon gräddade lite deg och slängde in bakom.

Men grattis, dårå.

Postat av: Emma

Publicerad 2006-10-27 11:11:15

Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela