Emmas

Sådärja, då var klassikerprojektet i måt!

Publicerad 2006-09-25 10:32:34 i Kroppen,

Sista loppet, Lidingö Tjejlopp, är det enda där jag inte är nöjd med min prestation, jag hade tänkt springa på högst 1 tim 10 min - och hoppades på 1 tim 5 min - men gick i mål på 1 tim 13 min efter att gått långa sträckor från Abborrbacken och framåt. Men, jag genomförde i alla fall!

Förutsättningarna för Tjejklassikern har kanske aldrig varit bättre än i år, med snötäcke i Stockholm två månader för Vasaloppet, perfekt väder och fina spår på själva Tjejvasan; härlig solig nästan vindstilla Tjejvättern; varm sommar och därmed varmt i vattnet på Vansbrosimningen och slutligen ett skönt soligt Lidingölopp. Om man ska vara kinkig hade det varit bättre med lite svalare väder att springa i igår, och hade det varit lite småregnigt så hade det inte varit så dammigt... men varför klaga!

Nu återstår frågan vad ska man träna för nu?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2006-09-25 22:13:11

Man får gratulera!! Nu är det kanske bäst att du slutar träna så du inte sliter ut dig i förtid, tänk på att du börjar bli gammal ;-)

Postat av: Enar

Publicerad 2006-09-26 08:35:09

Inte klokt! 30 km skidor, 90 km cykel, 1 km simma och 10 km kuta. Undrar om inte kutandet skulel vara värst.

Postat av: Emma

Publicerad 2006-09-27 10:46:02

Visst är jag bra!
Kutandet var värst, men allt var roligt. Extra roligt var cyklingen för då hade jag trevligt sällskap och vi njöt inte bara av det fina vädret utan också av de fina omgivningarna och av att känna oss duktiga för vi cyklade om jättemånga, eller hur Malin!

Postat av: Malin

Publicerad 2006-09-27 14:06:58

Javisst! Och Jesper håller i gång traditionerna; Albin fick kortvasan i födelsedagspresent i dag, och som bonus så skulle jag minsann få följa med! Snällt va?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela