Emmas

Familjen F's tavelvägg

Publicerad 2009-12-08 20:45:40 i Allmänt,

2e3b82f8ac3a9b4df7019ee04f97a9ca.png
Någon gång för länge sedan har det här huset byggts ut, innan dess var det här en yttervägg med en balkong. De som gjorde utbyggnaden bevarade fönsterkonstruktionen, men bytte ut glasrutan mot en träskiva, som Lisa nu har målat röd och satt upp tavellister på. Snyggt, eller hur! Passar bra till veckans tisdagstema vägg.

Tavlan längst ner till vänster fick Lisa av oss "soppisar" i 40-årspresent förra helgen. Den är gjord i betong med en bild av hennes tre döttrar som förlaga.

Ganska coolt, tycker i alla fall jag. Hon som har gjort tavlan finns i Sollentuna och heter Adina Jägbeck.
Men det var jag som hade tagit fotona som bilden som var förlaga till tavlan var hopmonterad av.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-08 21:45:25

Snygg kontrast!

Postat av: Anni

Publicerad 2009-12-09 12:44:04

Två roliga idéer i en smäll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela