Emmas

Imorgon ska Siri vaccinera sig

Publicerad 2009-10-26 21:35:39 i Siri,

Undrar om hon kommer att bli sjuk av det? Undrar om hon skulle bli värre sjuk om hon inte vaccinerade sig? Undrar hur stor risken skulle vara att hon fick svininfluensa om hon inte vaccinerade sig... Den första frågan lär jag snart veta svaret på, de andra aldrig.

Jag fick ett mail med rubriken "Viktig information om svininfluensan". Sen stod det "om du ser ut så här när du speglar dig på morgonen, gå INTE till jobbet!"
svin
Förhoppningsvis slipper Siri (som tillhör en riskgrupp) möta denna spegelbild. Vi får se hur det går för oss andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela