Emmas

Shirin Nesrat på Kulturhuset

Publicerad 2009-10-19 12:26:56 i Knoppen,


Jag lurade med Kalle och Challe på vad jag trodde var en fotoutställning. Jag hade sett annonserna, med den här bilden, som jag tycker är fullkomligt underbar, och sa att det här tycker jag vi ska gå och se.

Det visade sig att utställningen i själva verket bestod av tre videofilmer. Dessa var ganska långa (10-20 minuter) och framför allt en av dem var riktigt obehaglig.

Utställningen kan rekommenderas till den som är inställd på att sitta tyst och titta på tre djupt berörande videofilmer. Den passar inte för den som vill strosa runt och pladdra och ha trevligt med sina kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela