Emmas

Jag är lite kär i Bodil Malmsten

Publicerad 2009-09-23 17:12:19 i Knoppen,

Jag har nyss läst ut "Hör bara hur ditt hjärta bultar i mig".

Det är en slags fortsättning på "Priset på vatten i Finistere". Bloggböcker - inte romaner, det är inte poesi... bara små noteringar om allt möjligt, och i denna också bilder.  Jag har svårt att förklara vad det är som är så bra, men jag känner mig faktsikt nästan kär när jag läser dem. Fast denna grep mig kanske inte riktigt lika mycket som "priset på vatten", om man nu ska värdera.

Kommentarer

Postat av: Damen

Publicerad 2009-09-25 21:14:39

Kul! Jag visste inte att det fanns en fortsättning. Jag har nog alltid varit lite kär i henne.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela