Emmas

Men hallå, hur gick det här till..?

Publicerad 2010-08-19 21:02:12 i Siri,

Jag hade spanat in en cykel jag skulle vilja ha, eftersom jag cyklar en del och är lite missnöjd med den jag har.

Häromdagen såg jag att Intersport sålde ut bland annat den cykeln till nedsatt pris.

Nämnde detta hemma vid middagsbordet, varvid Mats och Siri påpekade att Siri också behövde en ny cykel. Vi skulle kunna passa på att köpa en åt henne också.

Sagt och gjort, vi drog iväg till Intersport. Jag visade "min" cykel, och sedan såg vi oss om efter en till Siri.

En försäljare dök upp och vi frågade efter 26-tumscyklar som inte var mountainbike.

- Är det till henne? Hon ska ha en 28-tum. Jag kan rekommendera den här, sa han och pekade på - "min" cykel!

Jaha, en halvtimme senare cyklade Siri hem på "min" cykel, och jag blev utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela