Emmas

En halv dag i barnbacken och jag är helt ledbruten

Publicerad 2010-03-08 17:06:12 i Siri,

0-6f37dd0267b10e9af5c06833e1924555.png
Det gick dock bättre för mig (och för Siri, på bilden) än för vår kompis Klara, sex år, som bröt benet första dagen i backen. Stackars liten!

Annat som har hänt bland släkt och vänner på sistone:

Lotta och Pelle har gift sig, efter att ha varit ett par i 25 år! GRATTIS!!!

David och Erica har fått sin efterlängtade bebis! Det blev en liten Ture. GRATTIS!!!

Farfar och Marita har flyttat hem till Sollentuna efter en period utomlands, Bangkok. Välkomna hem! Men nu har vi fått veta att de flyttar till Oslo i september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela