Emmas

...men inte temperament som en rödhätta...

Publicerad 2010-11-14 10:39:00 i Siri,

Nu ska jag skryta om mina barn igen!

Den här veckan har Alida fått tillbaka ett matteprov med MVG och en svenskauppgift med MVG. En av hennes kompisar hade kommenterat "Personlighet som en blondin och smart som en brunett".

Siri har blivt utsedd till periodens elev! Det är en stor ära i deras skola. Alla barn får nominera vem de tycker ska bli periodens elev, med motivering. Sedan läser läraren upp nomineringarna och så får alla rösta. Priset är ett diplom och en biobiljett.



(hon behöver klippa luggen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela