Emmas

Fest vid Ölsjön

Publicerad 2011-08-22 19:36:30 i Allmänt,

I lördags avslutades sommaren på Ölsjöbadet med en fest för alla som varit med och bidragit till att kiosken kunnat hållas öppen. Däribland vi! Det var en helt fanstastisk kväll med en vacker solnedgång, god mat, en trubadur som underhöll, allsång och, inte minst, trevliga människor!

Fin nyrenoverad skylt



Jag och Siri med ryggen mot utsikten som blev bara vackrare tills det var alldeles svart

Jag och Siri gick hem klockan elva, Mats och Alida var kvar till halv två.

Kommentarer

Postat av: lona

Publicerad 2011-08-23 14:25:13

allt är bra med dej ?



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela