Emmas

Frikort

Publicerad 2011-08-05 12:03:45 i 40-årskris,

Tittade på ett gammalt Vänner-avsnitt där vännerna diskuterade "frikort", alltså vilken kändis man har kommit överens med sin partner om att det vore okej att man la an på om man någonsin fick chansen.

Jag har inte bestämt vem jag skulle vilja ha frikort på, men här är några heta kandidater:


1. Martin Emtenäs. Han är ju så himla gullig! Han har en sån där personlighet och charm som går rakt igenom TV:n och han verkar vara en genuint varm och glad person. Bilden lånad från DN.



2. Martin Stenmarck. Helt enkelt supercharmig och dessutom så jäkla snygg... Foto från Aftonbladet.



3. Andreas Thorkildsen. Jag och Alida satt och tittade på friidrott en gång och diskuterade vilka idrottare som var snyggast; långdistanslöpare - för seniga, sprinters - helt ok, höjdhoppare - för långsmala... Men så dök Thorkildsen upp i bild och vi sa unisont: -SPJUTKASTARE! Spjutkastare är snyggast! Och snyggast av dem alla är Thorkildsen... Ansiktet. Kroppen. Håret. Blicken. Bilden från hans egen webbplats.


4. Carina Berg. Så här i pride-tider passar det bra att försöka visa upp sig som lite queer och inte så där tråkigt hetero. Carina Berg är precis som Martin Emtenäs och Martin Stenmarck så himla GULLIG!! Carina Berg du kan väl flytta in hos MIG!? Foto från tv4.

Det finns fler, men nu är min lunch snart slut och jag ska väl hinna äta också... Det är bra med matlåda, man hinner blogga på lunchen - det gör man inte om man ska gå ut och äta.

Kommentarer

Postat av: Jesper

Publicerad 2011-08-06 15:03:15

Kan helt klart tänka mig både Carina B och Martin S, pridetider eller ej.



Men att du hinner blogga på lunchen måste väl ändå bero på att du gett upp kampen om MS Röj, eller? ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela