Emmas

...och nu filminspelning

Publicerad 2011-08-03 13:41:13 i Allmänt,



I förrgår blev jag åskådare till en TV-inspelnng, och i går blev jag åskådare till en filminspelning! Frågade killen som motade undan allmänheten vad det var för film, och han berättade att det var SVT Drama som spelade in "Hinsehäxan".

Hade inte kameran med mig, men tog ett kort med mobilen. Det syns knappt vad det är på fotot, men det står i alla fall "Filminspelning pågår" på skylten, och där bakom ser man några statister (eller skådisar, men ingen som jag kände igen i alla fall) i 60-talskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela