Emmas

TV-inspelning "Sommarspelen"

Publicerad 2011-08-01 19:44:46 i Allmänt,

I går när jag var ute med hunden hölls det på att byggas upp en scen, eller vad man ska kalla det, på vattnet nedanför Sollentunavallen.



Nyfiken som man är så tog jag samma väg i dag igen, och tog med kameran även denna gång. Bingo! TV-inspelningar pågick för fullt.

Jag ställde mig på strandkanten och insåg efter en stund att de som satt i gräset runt omkring inte var nyfikna sollentunabor, utan medverkande. Anders Limpar satt precis framför mig, och några meter bort satt Christer Sandelin och Glenn Hysén. Jag är för blyg för att våga fotografera någon av dem som satt alldeles intill, men ute på scenen stod Tomas Ravelli och det kändes ok att knäppa:



Grenen som det tävlades i var cykling på spång över vattnet och med motstånd (en tyngd på en lina fäst i cykeln). Den som klarade sig bäst under den stund jag var kvar var den här snygga tjejen som de kallade Tyra: 



Vem det här är vet jag inte heller, men ramlade, det gjorde han!







Sen började det regna så jag stoppade kameran i en hundbajspåse (oanvänd) och gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela