Emmas

Kaffekalas hos Malin

Publicerad 2011-12-31 15:08:49 i Mat,

På annandan var det fika hos min syster med familj, de hade bakat kakor och kokat kola så det var minst sju sorter, jag hade med mig nötkakor, hennes svärföräldrar bidrog med bondkakor, nötsaffranskorpor och knäck, hennes svägerska hade en annan variant av knäck och jag minns faktiskt inte vilken kaksort, sist kom min bror med sambo med en kladdkaka och allt var jättegott!

bondkakor, saffransskorpor, saffranslängd, chilikola...

Nötkakor, bountybollar, knäck, mammas julkakor, lakritskola, kladdkaka med nykokta hallon (och så Alida, Selma, Siri, Per, Agneta Jespers panna och Annikas öra)

Malins makaroner

Se det var ett julfika det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela