Emmas

Nä, nu verkar det inte funka fler gånger...

Publicerad 2011-12-19 15:34:35 i Allmänt,

När jag kom till jobbet i morse låg det en chokladkaka på min stol. Trevligt! Jag flyttade på chokladen och satte mig och jobbade.



Efter någon timme gick jag in till kollega för att diskutera ett ärende. Jag var borta i ca 20 minuter och när jag kom tillbaka låg det minsann en förpackning belgisk choklad på min stol!



Nu har jag försökt gå iväg flera gånger, men samma besvikelse varje gång jag kommer tillbaka: Ingen ny choklad på stolen.

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-12-19 18:37:56

Söt blogg!

kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela