Emmas

Ja! Vi har fått tillbaka vår bil!

Publicerad 2011-02-16 19:16:46 i Allmänt,

Vår fina stora bil med gott om plats för hela familjen och mer därtill.



Nu har den varit på verkstad lika länge som vi hade den innan vi kraschade... Det sjukaste var förra veckan när jag ringde verkstan för att höra hur det gick. Då hade de tappat bort bilen! Den fanns inte där. De letade i datorn och de gick ut i verkstan och ledade. ne, den fanns inte där. Till slut, efter att jag hade pratat med två olika personer i två omgångar var, så kom de på att de hade skickat den till Uppsala...

Bilden är från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela