Emmas

Utsiktstorn i kohagen i Ramsberg

Publicerad 2011-02-02 08:57:53 i Kreativt,



När jag såg att utmaningen Veckans Hus skulle vara utsiktstorn denna vecka började jag fundera. Jag hade inget foto av utsiktstorn i mitt bildarkiv, och jag kan inte prioritera att leta upp något denna vecka. Skulle jag vara lika tråkig som på lusthus, och bara ge upp? Nej! Men vad skulle jag hitta på, det var frågan...

På väg ut från jobbet fann jag Svaret.



En offentlig utsmyckning i receptionen, konstnär Anders Skarin. Jag gillar huset, påminner om Jan Lööfs teckningar. Med lite photoshoppande så hmnade det i kohagen i Ramsberg. 

Kommentarer

Postat av: Hedwig

Publicerad 2011-02-02 11:59:33

Gillar skarpt ... Kul att fler och fler tar ut svängarna lite granna och inte är så seriösa alla gånger. Sen hoppas jag ändå att man tar till sig de folkbildande korn jag försöker förmedla emellanåt.

Tack för ditt bidrag

Postat av: Leena

Publicerad 2011-02-02 19:21:01

Jättebra gjort! Tornet/huset STÅR ju verkligen i kohagen.

Ha en skön kväll!

Postat av: Anni

Publicerad 2011-02-03 11:40:32

Ser fram emot när Mamma Mu äntrar tornet!

Postat av: Mona

Publicerad 2011-02-06 07:56:17

Haha, vilken supercool bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela