Emmas

Osannolikt sammanträffande

Publicerad 2011-01-14 10:04:04 i Allmänt,

I somras köpte min dotter en bunt KP-tidningar från början av 90-talet på en loppmarknad.



Häromdagen bläddrade jag i en av dem och hittade ett reportage om en kollega på miljöförvaltningen. Han jobbar fortfarande kvar, 18 år senare! Kul tyckte jag och tog med tidningen till jobbet för att visa.



Det var många jobbarkompisar som kommenterade "KP, den läste jag när jag var liten". Däribland Christin, som la till "En gång vann jag frimärken". Hon bläddrade lite i tidningen och utbrast "Och det var i det här numret!"



Två kollegor till mig finns alltså med i tidningen från 1993!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela