Emmas

Fjäderfän och andra flygfän

Publicerad 2011-06-08 22:10:49 i Siri,

Jag försöker ladda upp en video som jag fick idag: Siri satt ute under ett träd och läste när det damp ner en blåmesunge rakt i hennes famn. Hon filmade den med mobilen och skickade filmen till mig på jobbet. Tyvärr så funkar det inte med uppladdningen.

Jag får lägga ut några andra pippjåglar som jag fotade i går kväll.

Svanmamma med sex ungar
Den här fågeln och hennes make har byggt sitt bo precis intill Sollentunas mest frekventerade promenadstråk. I går kväll var det kö för att fotografera...

Ungarna har vaknat

Gräsand med ungar

Svårt att fota fåglar när man har hunden med... De simmar iväg så fort de kan.

Pappa gräsand



En lite större flygare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela