Emmas

Halva späkmånaden har gått

Publicerad 2011-11-15 16:49:59 i Kroppen,

Även vecka två fullgjorde jag alla mina planerade "actions", men denna vecka gick jag bara ner o,1 kilo...

Nu har jag även mätt magen: Bukomfånget har minskat med två centimeter från 93 till 91 och midjemåttet är oförändrat 79 cm.

Jaha då är det bara resten var! Dags för nya friska tag. Nu ska jag lägga lite mer fokus på lunch och middag. Hittills har jag mest fokuserat på att avstå från snacks, godis och fikabröd, samt att äta mer och nyttigare frukost. Detta har jag uppnått till 100% så nu är det dags att gå vidare med mindre och nyttigare lunch och middag.

Träningen har också gått enligt plan, bland annat har jag prövat på spinning för första gången. Det var jobbigt! Jag gick med Alida som till min förvåning var mer uthållig än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela