Emmas

Kommentarer om min späkning

Publicerad 2011-11-10 21:59:29 i Kroppen,

Det är faktsikt ingen som har tyckt jag är knäpp som tackar nej till kaffebröd - eller i alla fall har ingen sagt det...

Agneta ser det som ett experiment: Blir man smalare om man späker sig en månad? Hon hoppas att resultatet ska bli att man inte blir det, så att vi med gott samvete kan fortsätta leva gott.

Kalle F tycker att poängen är att utmana sig själv. Han menar att det kan ge lika stor tillfredsställelse att avstå från att äta chips som att äta en påse chips. Precis så tycker jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela