Emmas

På jakt efter "spel"

Publicerad 2011-11-12 17:00:07 i Allmänt,

Idag när jag var ute på promenad med kameran och Jenson tog jag vägen förbi några bollplaner i förhoppning om att kunna fotografera "spel". Det är nämligen temautmaningen på Nikon Forum just nu (sista dagen i morgon).

Alla bollplanerna låg tomma och övergivna.








...kanske beroende på att bollen gått förlorad upp i ett träd.



Men sedan hittade jag något helt annat som, om jag inte tar fel, är ett spel!



När jag kom hem till min familj blev det alldeles uppenbart att jag gått över ån efter vatten. Varför leta spel utanför hemmet när det finns i överflöd i mitt eget vardagsrum...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela