Emmas

Femtiolappen

Publicerad 2011-10-15 16:47:28 i Allmänt,

För ett tag sedan var det en igelkott som gömde sig utanför vår dörr, mellan husväggen och en låda som vi har diverse trädgårdsredskap i. Jag försökte fotografera den, bilden blev inget vidare, men efter en stund kom kotten fram och jag fick en bättre bild

Nåväl, på den första bilden ser man att det ligger lite skräp bakom lådan, bland annat nåt som ser ut att kunna vara en femtiolapp - men antagligen bara en prislapp eller någon annan papperslapp som det råkar stå 50 på.



Jag tänkte i alla fall att jag måste kolla om det är en femtilapp, och idag blev det av.



Tror ni att det går att handla för den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela