Emmas

Världens knäppaste kompisar

Publicerad 2011-10-29 09:17:00 i Allmänt,

En sak som gör att man kan tycka att vi tre kompisar är knäppa är att vi köper likadana tröjor och ser till att ha samma på oss när vi träffas.

En annan sak som gör att jag tycker att Kalle och Challe är knäppa är att de vägrar se "naturliga" ut på bild, utan alltid gör sig till så fort jag lyfter kameran...









Årets tröja blev en skjorta! Här är vi i provrummet på Desigual, och vi slog till på varsin sån här färgglad sak, som vi sen hade på oss när vi gick ut och åt på kvällen.

Kalle och Challe är världens knäppaste, och utan tvekan mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela