Emmas

"Företställningar" på Strindbergs Intima Teater

Publicerad 2011-09-02 15:49:54 i Knoppen,

I går var det dags för säsongens första kulturaktivitet. En teaterpjäs som handlade om en teaterpjäs. Läs mer om handlingen och pjäsen på teaterns hemsida. Därifrån har jag också lånat bilderna.

/public/bilder/2011_forestallningar/pia.jpg /public/bilder/2011_forestallningar/karin.jpg

Två för mig tidigare okända skådespelerskor stod på scenen i drygt en och en halv timme och framförde en oavbruten dialog, en fyndig och vass dialog.

Imponerande!

Fast bara bitivis underhållande. Det tog sig mot slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela