Emmas

- Mamma, min kamera tror att du är ett berg...

Publicerad 2012-08-06 19:51:31 i Alida, Kreativt, Siri,

 
Just då var jag inte så förtjust i Alidas nya kamera... Men annars är den bra! Nu har jag äntligen, med lite hjälp från Marcus och Mikaela på MEGAPIXLAR, fått till det här med att visa delvis rörliga bilder här på bloggen. Kul, eller hur!?
 
 
Och bilderna på mig när jag tapetserar, i ett tidigare inlägg för ett par dagar sedan, är ju hur bra som helst, jag ser så smal och brun ut och är snyggare än jag nånsin varit på bild förut. Det måste ju bero kameran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela