Emmas

Idag har min kropp gjort en kvinna lycklig

Publicerad 2012-08-22 15:43:00 i Kroppen,

Var på massage nyss och massösen ville prova på ett nytt sätt att massera höftböjaren genom magen. Så hon lirkade ner sina fingrar genom underhudsfettet och in mellan inälvorna och klämde på muskeln där inne.
 
Det framgick att detta var ett grepp hon nyligen hade lärt sig - men aldrig förr lycktas känna muskeln så tydligt. Hon var alldeles exalterad och babblade om hur roligt det var, att människor kunde vara så olika, vi har väl alla samma saker i magen, men på mig kändes det alldeles tomt, hon kunde känna hela insidan på bäckenbenet..."Du borde följa med på vidareutbildningen som övningsexempel!"
 
Jaha jag får väl vara glad att min kropp kan göra någon lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela