Emmas

För sent för oss, men bra för andra!

Publicerad 2012-02-29 16:57:32 i Allmänt,

Jag undrar hur många hundra kronor vi har missat genom åren på att vi inte har anmält vård av sjukt barn första dagen vi är hemma?

Och hur många hundra vi har missat på att det aldrig blev av att vi skickade in blanketten?

Nu har vår yngsta fyllt tretton, så det är slut med VAB i vår familj, men till er med mindre barn säger jag GRATTIS!

För nu säger de på radion att Försäkringskassan har bestämt sig för att förenkla anmälan vid VAB. Man ska inte behöva anmäla första dagen. Man ska inte både behöva anmäla och sedan skicka in en blankett.

Nya tider, moderna tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela