Emmas

Kurs- och lägergårdar

Publicerad 2012-07-08 12:00:00 i Hus,

Under den gångna veckan hade jag tänkt ta jättefina bilder på de två kurs-/lägergårdarna i Ramsberg - men nej!
 
Här kommer i alla fall en bild där man skymtar den före detta lägergården bredvid Öljsöbadet:
 
Huset ligger mycket fint intill badet. Inne bland tallarna finns en tennisbana. Här var det kollo på somrarna på 70-talet, men idag är det ett par familjer som har fastigheten som fritidshus.
 
Den andra kursgården i byn är Ramsbergsgården, den kan du se på min ramsbergsblogg.
 
Hos Christina kan du se bilder från en kursgård i Sigtuna.
 
Christina är också den som kommer att hitta på hustema för nästa period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela