Emmas

Kurs- och lägergårdar

Publicerad 2012-06-24 12:00:00 i Hus,

I söndags skjutsade jag Siri till Blidö för ett läger på Sunda lägergård. Jag funderade på vad jag skulle välja för hustema att blogga på, och Siri föreslog lägergårdar. Ja, det var väl en bra idé så här i "kollo"-tider!
 
Så här såg huvudbyggnaden på Sunda ut:
 
Bakom min rygg finns havet.
 
Det vore kul att få se fler exempel på kurs- eller lägergårdar! Skriv en kommentar så länker jag till dem som är med om två veckor, den 8:e juli.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2012-06-29 20:40:10

Här kommer mitt bidrag, ett konferenshotell jag var på för något år sedan med mitt dåvarande jobb. Ha en skön helg!

Postat av: Christina

Publicerad 2012-07-07 18:23:05

En lägergård i fin svensk tradition. Önskar jag hade haft fler bilder på kursgårdar och dylikt som jag själv besökt. Bl a en herrgård i Småland på 80-talet med rykten om att det fanns en vit fru som spökade i parken. Ha en skön söndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela