Emmas

Idag är det exakt en månad tills vi åker!

Publicerad 2012-11-22 09:16:00 i Alida, Kreativt, Siri,

Vi ska inte fira jul i år. Istället ska vi åka till Costa Rica! Där ser vi framemot att sola, bada och göra utflykter i regnskogen. Vi hoppas få se åtminstone några av alla de djurarter som lär finnas! Det ska bli så himla härligt och vi kommer inte att sakna julen alls.
 
Eller kommer vi?
I går sa Siri:
- Vi måste köpa röda badkläder som vi kan ha på oss på julafton så det blir i alla fall lite julstämning...
 
Och de orden inspirerade mig till veckans torsdagsteckning - som har just temat julstämning. Här är min fantasi om årets julstämning:
Fler torsdagsteckningar på temat julstämning finns samlade hos Lady Thirty.

Kommentarer

Postat av: Lady Thirty

Publicerad 2012-11-22 11:21:30

Rolig tolkning!

Postat av: Melissa

Publicerad 2012-11-22 12:37:22

Sådär vill man ju faktiskt egentligen ha det på jul..(om man ska vara lite ärlig mot sig själv)

Postat av: Lovisa Illustration

Publicerad 2012-11-23 09:32:28

sv: Tack så mycket! Roligt att du gillar min illustration :) Jag försöker lära mig det här med ljussättning och skuggor osv...inte helt lätt :/ Har kollat på andras illustrationer av skog och då "fade'ar" träden ut i bakgrunden, så jag ville testa det :)

Hihi vilken härlig bild! Rolig idé med röda badkläder ju, klart ni ska fira liite där på semestern iallafall

Postat av: Charlie CS

Publicerad 2012-11-23 15:17:55

Kul tolkning som Ladyn sa! Alltid kul att hitta till nya bloggar genom torsdagstemat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela