Emmas

Idag har jag för första gången fotograferat medan jag körde bil

Publicerad 2012-09-30 21:57:00 i Allmänt,

Jag tänker inte tala om att jag körde 120 för då kommer väl polisen och tar mig. Men Mats satt bredvid och höll lite i ratten, och jag gjorde inga inställningar eller nåt (därav att kvaliten på bilden kunde ha varit bättre), så det var aldrig någon fara.
 
Anledningen till att jag inte kunde låta bli var att det var den häftigaste måne jag någonsin skådat! Med en brännvidd på 55 mm kan man inte riktigt återge hur stor den var men, men bilden ger i alla fall en fingervisning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela