Emmas

Kalle-Challe-Emma-träffen byter namn till trillingträffen?

Publicerad 2012-09-09 13:47:00 i Allmänt,

I går träffade jag mina kompisar Kalle och Challe, det var kul och trevligt och som vanligt hade vi likadana kläder och väckte visst uppseende på stadens gator.
 
Folk frågar varför vi  har samma kläder, och det har vi inget bra svar på för det vet vi inte riktigt själva. Förra gången vi träffades var det en kvinna som frågade om vi är syskon, och i år konstaterade vi att vi blir mer och mer lika: Alla är numera mörkhåriga, kortklippta och har glasögon.
 
Så vi bestämde att i fortsättningen ska vi säga att vi är trillingar!
 
Challe imponerade med sin nya väska (ja, den fungerar som telefon) och sin berättelse om hur han avnjöt Lady Gaga-konserten i Globen från "monsterpit". 
 
 
Lägg märke till hur fräscha mina trillingar ser ut jämfört med personerna i bakgrunden...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela