Emmas

Tjejvasan genomförd över förväntan!

Publicerad 2006-03-01 16:55:32 i Kroppen,

Det blev en härlig dag med -1, solen i ansiktet, lätt vind i ryggen, fina spår, bra före och massor med glada människor i och vid spåret. Min förkylning var nästan försvunnen, kroppen kändes pigg (ända till de sista tre kilometrarna), inga skavsår, ingenting. Resultatet blev också bättre än jag vågat hoppas.

Nu är det bara att hoppas att snön försvinner så jag kan börja träna cykling, för jag har bestämt mig för att satsa på en Tjejklassiker och nästa utmaning är Tjejvättern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela