Emmas

Idag är det precis ett år kvar innan jorden går under

Publicerad 2011-12-21 13:09:15 i Allmänt,

För ni vet väl att den 21 december 2012 är det slut? Om inte så får ni googla - jag tänker inte börja förklara något som jag själv hörde talas om förs i slutet på förra veckan, men som tydligen är känt fär väldigt många människor runt om i världen. Själv fick jag alltså informationen på en fikarast när jag var på kurs i fredags. Sen slumpade det sig så att min familj bestämde sig för att titta på filmen "2012" i lördags.

Tror du att det är sant så tycker jag att du ska göra det bästa av det år som är kvar. Slösa inte bort tiden på oväsentligheter! Ägna dig åt människor som är viktiga för dig, bråka inte med dem utan visa hur mycket du tycker om dem!

Detta är för övrigt goda råd inför det kommande året även om vi inte tror att det är det sista. Lev och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela