Emmas

Trapphus

Publicerad 2011-05-08 13:12:43 i Hus,

Jag gillar ju bloggutmaningen Veckans Hus, eftersom det kombinerar mina intressen hus, bloggning, och foto. Så jag vill gärna vara med, även om mina bidrag inte alltid känns så lyckade, varken när de gäller husen jag har hittat, blogginspirationen eller fotot. Som den här veckan till exempel...

Jag har inte tagit mig tid att gå ut för att spana efter fina trapphus. Däremot har jag hållit utkik när jag ändå var ute. Så märkvärdiga har de inte varit, men jag har hittat ett par stycken:



Ett kontorshus i ett industriområde i Sollentuna



Ett kontorshus vid Klarabergsviadukten i Stockholm City

Kommentarer

Postat av: Hedwig

Publicerad 2011-05-08 17:02:28

Så skall det vara - man håller ögoen öppna och hittar motiv lite varstans. Nästa vecka får du hålla dig till lite äldre hus än dessa.

Postat av: Leena

Publicerad 2011-05-08 17:47:38

De du hittade var ju riktigt fina! Och att ta nya foton för utmaningen tycker jag alltid ska uppmuntras, själv letar jag mest bland gamla foton men det är lite fegt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela