Emmas

I min väska

Publicerad 2012-03-29 12:43:13 i Kreativt,

Du kanske tror att det är min matlåda, ett hopfällbart paraply och en pocketbok jag bär omkring på? Inget kunde vara mer felaktigt!



Du kanske trodde att Nils Karlsson Pyssling fortfarande är en liten pojke som bor i ett råtthål i ett hyreshus? Inget kunde vara mer felaktigt!

Nisse har blivit medelålders, och när hyreshuset skulle renoveras så tog han med sig dockskåpsmöblerna han fått av Bertil och flyttade ut. Hur han hamnade i min väska? Ja... outgrundliga äro Herrens vägar...

Vill du se fler illustrationer av vad folk har i sina väskor så rekommenderar jag ett besök hos Sofie!

Kommentarer

Postat av: Sofie / Komigensofie

Publicerad 2012-03-29 14:40:51

HAHA vad roligt och så himla fint! :D

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-29 22:34:55

Haha, vilken kul idé!

Postat av: alexandra

Publicerad 2012-03-29 23:04:23

haha, fin väska! en sån vill jag också ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Med man, två barn, sommarstuga, hund och kombi har jag blivit vad man kallar en riktig svensson. Och vet du vad? Jag trivs med det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela